»Netflix za igre« bo temeljil na odprtokodnih orodjih


Storitev Google Stadia bo omogočala igranje iger v ločljivosti 4K in hitrosti 60 fps kar iz brskalnika Chrome.

Na pravkar končani 2019 Games Developer Conference je Google končno predstavil dolgo pričakovano rešitev pretočnega igranja iger Stadia, torej nekaj, čemur pravijo »Netflix za igre«. Storitev bodo zagnali še letos, omogočala pa bo pretočno igranje iger ločljivosti 4K ter hitrosti 60 fps – in vse to kar iz brskalnika Chrome in brez potrebe po strojnem pospeševanju na lokalnem računalniku. To seveda pomeni, da bo igre mogoče igrati tudi na prenosniku z Linuxom. Več o storitvi si lahko preberete na tem naslovu, na tem mestu pa nekaj o tehnologiji, ki stoji za celotnim projektom.

Glede na dominacijo v oblačnih tehnologijah seveda ni nič nenavadnega, da se je Google odločila za Linux kot osnovo storitve Stadia. Še več, poleg Linuxa kot operacijskega sistema, na katerem teče vse skupaj, je za 3D-grafiko in izračunavanje uporabil tudi programski vmesnik (API) Vulkan, od ostalih kritičnih komponenta pa je potrebno omeniti tudi odprtokodne LLVM, prevajalnik DirectX Shaper, GAPID, Radeon GPU Profiler in RenderDoc.

Več…

Comments are closed.